قالیشویی شهرک غرب

قالیشویی شهرک غرب

بهترین قالیشویی شهرک غرب

فرش ها یکی از عضو مهم در منزل هستند و به دلیل رفت و آمد های بسیار سریع کثیف و آلوده می شوند. در این صورت هر چند وقت یکبار تصمیم به شست و شوی آن ها می گیرید. شستن فرش در منزل کار هر فردی نیست، زیرا نیاز به تجربه کافی، مهارت و دقت بالایی دارد.

قالیشویی در شهرک غرب شست و شوی فرش، موکت، پشتی، مبل و… را برای مشتریان آسان کرده و علاوه بر آن از مواد شوینده مارک دار و دستگاه های مدرنی که استفاده می کند هیچ آسیبی به فرش ها وارد نمی شود. در این مطلب قصد داریم شما همراهان گرامی را با قالیشویی در شهرک غرب تهران آشنا کنیم.

ویژگی های قالیشویی شهرک غرب

اگر شما از آن دسته افرادی می باشید، که ساکن شهرک غرب در تهران هستید و می خواهید شستن فرش، موکت، خوش خواب و… را به قالیشویی شهرک غرب بسپاری؛ بهتر است، ابتدا با ویژگی های آن آشنا شوید؛

  • تخفیف ویژه: اگر می خواهید از تخفیف ویژه قالیشویی در شهرک غرب برخوردار شوید، بهتر است سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت قالیشویی ثبت کنید، تا تخفیف شامل حال شما هم بشود.
  • زیر نظر اتحادیه: بسیاری از قالیشویی ها در شهرک غرب زیر نظر اتحادیه رسمی هستند، و شست و شوی انواع فرش ها از جمله گل ابریشم، اعلا، ابریشم، موکت، مبل، تشک، پتو و… در کم ترین زمان توسط قالیشویی در شهرک غرب شسته و تحویل مشتری داده می شود.

کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده خدمات قالیشویی در پونک می باشد. جهت دریافت خدمات قالیشویی در منطقه پونک با ما تماس بگیرید. کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در پونک ارائه دهنده خدمات شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت با دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد.

خدمات قالیشویی شهرک غرب

در این بخش به مهم ترین خدماتی که قالیشویی در شهرک غرب به عموم مردم ارائه می دهد، اشاره می کنیم.

  • شست و شوی انواع موکت: اگر شستن موکت منزلتان را به یکی از قالیشویی ها در شهرک غرب بسپارید، پرسنل کارگاه با به کار گرفتن بهترین تجهیزات و مواد شوینده فرش و موکت را به نحوه احسنت شست وشو می دهند.
  • شست و شوی خوش خواب ها: امروزه با وجود خانه های کوچک شستن انواع خوش خواب ها امکان پذیر نیست، در این صورت قالیشویی در شهرک غرب به شما کمک می کند، تا تمام خوش خواب ها به نحوه صحیح شسته شود.
  • شست و شوی انواع مبل ها: شستن مبل ها را بهتر از به پرسنل با تجربه و متخصص قالیشویی در شهرک غرب بسپارید، آن ها با حضور در منزل با استفاده از دستگاه پیشرفته و مواد شوینده مخصوص اقدام به شست و شوی انواع مبل ها از جمله؛ استیل، راحتی  نیمه استیل و.. می کند.
  • ترمیم فرش: قالیشویی در شهرک غرب قادر است، پس از شستن فرش ها به ترمیم آن ها نیز بپردازد. این ترمیم شامل؛ رفع سوراخی، کجی، پارگی و یا هرگونه آسیب دیدگی است. مرمت کار در قالیشویی وظیفه دارد، عیب های کوچک در فرش را که از قبیل شیرازه دوزی، ریشه بافی، رفو گری و.. است بپردازد.
  • شست و شوی انواع تابلو فرش ها: شستشوی تابلو فرش ها با توجه به نوع ماشینی و دست بافت بودن متغیر است، و هر یک توسط دستگاه و مواد بخصوصی شسته می شود.
  • پاک کردن انواع لکه ها: برخی از لکه ها ممکن است، بعد از چندین بار شست و شو از بین نرود؛ اما این کار تخصصی را به قالیشویی در شهرک غرب بسپارید که با استفاده از مواد شوینده مخصوص می تواند انواع لکه ها را در کم ترین تایم از بین ببرد.
  • اتو کردن فرش: فرش ها بعد از شستشو ممکن است، مقداری چروک شوند در این صورت قالیشویی ها از دستگاه های اتو کشی برای صاف کردن فر و موکت استفاده می کنند.
خدمات قالیشویی شهرک غرب
خدمات قالیشویی شهرک غرب

قیمت قالیشویی در شهرک غرب

اگر دقت داشته باشید، هزینه قالیشویی در شهرک غرب به عواملی همچون؛ نوع مواد شوینده، کیفیت کار، نوع فرش ، خدمات مورد نیاز، رفع پارگی و ترمیم بستگی دارد. معمولا برخی از قالیشویی ها زیر نظر اتحادیه رسمی کار می کنند، و نرخ آنان توسط اتحادیه تعیین می شود. از مهم‌ ترین ویژگی ‌های قالیشویی در شهرک غرب می توان به حمل و نقل رایگان اشاره کرد. برای دریافت خدمات قالیشویی در تجریش با کارخانه قالیشویی آریا غرب تماس بگیرید. کارخانه قالیشویی آریا غرب در منطقه تجریش خدمات رسانی دارد.

مواد شوینده مورد استفاده در قالیشویی شهرک غرب

قالی شویی ها برای شست و شوی فرش باید به جنس موکت، فرش، مبل و… توجه بسیاری داشته باشند، تا بدانند از چه مواد شوینده ای برای شستن استفاده کنند. مصرف این شوینده ها هیچ آسیبی به کیفیت و رنگ آن ها نمی زند در این صورت نگرانی در این باره نداشته باشید. قالیشویی در شهرک غرب، علاوه بر کیفیت تضمینی، رضایت مشتری نیز بسیار مهم است.

مراحل شست و شوی فرش در قالیشویی شهرک غرب

قالیشویی شهرک غرب، در طی چندین مراحل می تواند فرش ها را تمیز بشوید که شامل موارد زیر است؛

  • از بین بردن گرد و غبار: نخستین مرحله در قالیشویی شهرک غرب، رفع گرد و غبار از سطح فرش است. اگر این کار صورت نگیرد، مراحل شستن طولانی می شود.
  • تست رنگ: فرش های دستباف از رنگ های طبیعی و الیاف بافته شده است، به همین دلیل در مواقع شست و شو باید تست رنگ حتما انجام شود، تا رنگ ها با یکدیگر ترکیب نشوند.
  • آبکشی فرش: در قالیشویی آبکشی فرش ها با آب سرد انجام می شود.
  • لکه بری: یکی از معتبر ترین قالیشویی ها که، تخصص ویژه ای در، رفع لکه ها دارد قالیشویی در شهرک غرب است. این قالیشویی با استفاده از مواد شوینده مخصوص، چرتکه زنی، تار و پود فرش کاملا می شوید، و بعد از پایان لکه گیری، فرش را مجدد آبکشی می کنند.
  • خشک کردن فرش: در مرحله پایانی، پس از آن که فرش ها کاملا شسته شد، آن ها را درون دستگاهی به شکل لوله ای قرار می دهند تا فشار زیادی که به فرش وارد می شود، از روزنه های ریز آن آب های اضافی خارج شود. سپس در مرحله بعد فرش ها توسط دستگاه خشک کن کاملا خشک می شوند؛ و کارکنان آن ها را در فضای باز پهن می کنند تا مرحله اتو کشی انجام شود، در نهایت فرش ها را کاور کرده سپس تحویل مشتری داده می شود.

قالیشویی شهرک غرب ، فرآیند شستشوی دستی فرش در خانه نیاز به تجربه و حوصله دارد، اما می تواند با انرا با موفقیت انجام داد. مواد و محصولاتی که برای شستن فرش استفاده می شود. بسیار ساده و ابتدایی بوده و بیشتر آن ها در هر خانه ای وجود دارد.

یک سطل، یک قلم مو با موهای نرم که طول آن نباید بیشتر از سه سانتی متر باشد (از الیاف طبیعی)، صابون یا شامپو فرش مخصوص بدون هیچ عنصر اسیدی. هرگز فرش های دستبافت گرانقیمت، ابریشم و فرش هایی که رنگ آنها ثابت نیست را در خانه نشویید.

اینها باید به مراکز قالیشویی حرفه ای همچون قالیشویی شهرک غرب برده شوند. آنها مجهز به دستگاهای اتوماتیک برای گردگیری فرش ها هستند. شرکت قالیشویی در شهرک غرب شستشو و خشک کردن فرش با امکانات مدرن و مکانیکی مخصوص انجام میدهد.

نحوه شستن فرش در منزل

در فرآیند شستشوی فرش، اولین مرحله این است که یک فنجان شامپو را با ده فنجان آب گرم یا ولرم مخلوط کنید. برای جلوگیری از پخش شدن رنگ ها بهتر است دو قاشق سرکه سفید طبیعی به آن اضافه کنید. پس از تهیه محلول، فرش را روی سطحی سفت، صاف و خشک، یعنی روی تراس، بالکن، به صورتی که پرز فرش به سمت بالا باشد، قرار دهید.

برس را در محلول شامپو فرو کنید. از یک گوشه شروع کنید و به تدریج به سمت بالا و پایین به داخل پرز حرکت کنید تا زمانی که تمام فرش به طور کامل تمیز شود. سعی کنید به شدت مسواک نزنید زیرا این عمل به فرش آسیب جدی می زند. هرگز فرش را در محلول خیس نکنید یا فرو نکنید زیرا خیس شدن بیش از حد ممکن است به فونداسیون صدمه بزند و پوسیده شود. نیازی به خیس کردن و تمیز کردن پشت، تار و پود فرش نیست، زیرا این قسمت در معرض کثیفی مانند پرز قرار نمی گیرد.

پس از فرآیند شستشو، باید از یک برس استفاده شود تا پودر شامپو و کثیفی باقی مانده را به دقت پاک کنید. فرش را با آب ولرم کاملاً تمیز کرده و به آرامی در جهت پرز برس بکشید. سپس اگر آب و هوا اجازه دهد، می توان فرش را با نهایت احتیاط در هوای آزاد بیرون آورد. نور خورشید بهترین وسیله برای خشک کردن فرش است به شرطی که قوی نباشد در غیر این صورت باعث محو شدن رنگ آن می شود. برای دریافت خدمات قالیشویی در قیطریه با کارخانه قالیشویی آریا غرب در منطقه قیطریه تهران در تماس باشید. کارخانه قالیشویی آریا غرب در منطقه قیطریه خدمات رسانی دارد.

نحوه شستشو فرش ها در هوای بارانی

در هوای بارانی و مرطوب توصیه می‌شود فرش را در خانه روی یک قاب چوبی مخصوص که جریان هوا در آن نفوذ می‌کند و عملیات خشک‌کردن را تسهیل می‌کند، خشک کنید و در نتیجه هیچ رطوبتی باقی نمی‌ماند. از خشک کردن فرش روی چمن خودداری کنید زیرا رطوبت موجود در چمن ممکن است به فونداسیون، تار و پود آسیب جدی وارد کند.

به هیچ وجه فرش ها را نزدیک شومینه های حرارتی مستقیم، اجاق گاز، رادیاتورها و کف هایی که لوله های آب گرم از زیر آن عبور می کنند، قرار ندهید. گرمای شدید به الیاف و روغن های پشم آسیب می زند و خشک می شود و درخشندگی آن را از دست می دهد و آن را شکننده می کند.

بعد از اینکه دو طرف فرش کاملا خشک شد و وقتی با دست لمس شد تارها و پودها نرم شدند، می توان آن را به آرامی در جای قبلی خود قرار داد. هنگامی که فرش هنوز مرطوب است هرگز نباید آن را تا کرد زیرا رطوبت به تدریج نفوذ می کند و باعث پوسیدگی پایه می شود. قبل از شستن فرش، تمام کثیفی ها، شن، الیاف سست و پشم پشمی باید با کوبیدن آرام پشت آن با عصا کوب پاک شود.

شرکت های متخصص در نظافت فرش ها همچون قالیشویی شهرک غرب دارای کوبنده های مکانیزه هستند. در طول فرآیند تمیز کردن دست، اگر به طور کامل پاک نشود، کثیفی باقی مانده به یک ماده غلیظ مانند گل یا سیمان چسبنده تبدیل می شود. متعاقباً هنگام از بین بردن این کثیفی فرش سفت و زبر می شود و ممکن است عمر آن را نیز کاهش دهد.

در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در کامرانیه با کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در کامرانیه تماس بگیرید. کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده خدمات تخصصی رفو قسمتهای پوسیده قالی و فرش پاره و بید زده می باشد.

شست و شوی فرش در قالیشویی شهرک غرب
شست و شوی فرش در قالیشویی شهرک غرب

تعمیر فرش چه زمانی باید انجام شود؟

تعمیر فرش باید بعد از شستن فرش انجام شود. از نظر بهداشتی، این فرآیند ضروری است، زیرا مرمت کننده می تواند فرش تمیز را بهتر انجام دهد، بدون اینکه خطری برای سلامتی وی ایجاد کند. وقتی فرش تمیز است، یک ذره بسیار ریز طرح و رنگ طبیعی نیز به وضوح روی سطح ظاهر می شود. فرش های کوچک را هرگز نباید در ماشین لباسشویی تمیز کنید. مواد شوینده، دمای آب، حرکت و فشار دادن به احتمال زیاد ممکن است الیاف را خراب کند.

پشم فرش سفت می شود. بسیاری از فرش ها هنگام تمیز کردن در ماشین لباسشویی تکه تکه شده اند. فرش ها را فقط باید در شرکت های تخصصی قالیشویی حرفه ای همچون شرکت قالیشویی شهرک غرب شست و شو داد و هرگز در خشک شویی ها نشست. محلول استفاده شده توسط خشکشویی ها پشم، تار و پود را خراب می کند. برای دریافت خدمات قالیشویی در نیاوران با کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در نیاوران در تماس باشید. کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی در نیاوران می باشد.

نحوه مقابله با پروانه های درون تار پود فرش

“Tinea Pellionella” نام علمی پروانه ای است که پروانه ای کوچک به طول 9 تا 12 میلی متر است. پروانه ماده در دو تا سه هفته اول زندگی خود حدود صد تخم بین چین های فرش و سایر منسوجات پشمی می گذارد. در یکی از مراحل رشد، تخم پروانه به لارو تبدیل می شود.

این لاروها با بافتن تار روی پشم و ایجاد تونل در داخل الیاف باعث آسیب به الیاف فرش می شوند.برای محافظت از فرش در برابر آسیب شب پره ها، از دافع شب پره سازگار موجود در بازار محلی استفاده کنید. هنگام نگهداری فرش، آن را تمیز و شسته و از آن محافظت کنید. یکی دیگر از راه‌های مبارزه با شب پره، اسپری مکرر جلو و پشت فرش با کپسول‌های ضد شب پره حاوی بخار حشره‌کش است.

در این مقاله کوشش کردیم تا به بررسی قالیشویی در شهرک غرب واقع در شهرستان تهران بپردازیم. برای ثبت درخواست خود، ابتدا وارد سایت قالیشویی شده و با وارد کردن مشخصات و ثبت آن کارشناسان این مجموعه در اسرء وقت با شما تماس حاصل می کنند. قالیشویی در شهرآرا زیر نظر کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی در شهرآرا می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی در شهرآرا با کارخانه قالیشویی آریا غرب تماس بگیرید.

قالیشویی شهرک غرب چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی شهرک غرب با دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات قالیشویی، شستشوی مبل، رفو و ترمیم فرش و … می باشد. برای خواندن توضیحات بیشتر این مقاله را مطالعه نمایید.

مراحل شست و شوی فرش در قالیشویی شهرک غرب چیست؟

قالیشویی شهرک غرب، در طی چندین مراحل می تواند فرش ها را تمیز بشوید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا