قالیشویی بلوار فردوس

قالیشویی بلوار فردوس

بهترین قالیشویی بلوار فردوس

بسیاری از خانواده ها در مواقع کثیف شدن فرش هایشان به این فکر می ‌افتند، که چگونه از پس از شست و شوی آن ها برآیند. از این رو بسیاری از افراد ممکن است، قالیشویی را برای شستن فرش و موکت منزل انتخاب کنند. قالیشویی ها از نظر کیفیت شست و شو، قیمت و خدمات با یکدیگر تفاوت های فراوانی دارند، ما باید در انتخاب قالیشویی دقت کنیم، که آسیبی به فرش ها هنگام شستن وارد نشود. در این مقاله قصد داریم به بررسی قالیشویی در بلوار فردوس و مسائل مربوط به آن بپردازیم.

خدمات قالیشویی بلوار فردوس

پرسنل های زحمت کش، در قالیشویی بلوار فردوس همواره تلاش می کنند، تا خدمات ویژه را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه دهند. در ادامه به معرفی این خدمات می پردازیم.

  • شست و شوی انواع فرش ها: قالیشویی در بلوار فردوس از جمله قالیشویی هایی محسوب می شود که تخصص بسیاری در شست و شوی انواع موکت، فرش دستباف، ماشینی، اعلاء و ابریشم دارد.
  • رفو گری: رفو گری از جمله مراحلی در قالیشویی است که به رفع پارگی انواع فرش ها و تابلو ها می پردازند.
  • ریشه زنی: تعمیر کردن ریشه های فرش و یا بافت ریشه های جدید
  • لکه برداری: پاک کردن هرگونه لکه از روی فرش و موکت با استفاده از مواد شوینده کیفیت عالی
  • خشک شویی: قالیشویی های موجود در بلوار فردوس، پس از شست و شوی دقیق موکت، فرش و مبلمان، اقدام به خشکشویی آن ها با حضور در منزل، توسط دستگاه های نیمه اتوماتیک صورت می گیرد.
  • شست و شوی انواع فرش ها جمله ماشینی ایرانی دستی و خارجی با استفاده از دستگاه های مدرن
  • شست و شوی فرش به نحوه مطلوب و تحویل ۲۴ ساعته درب منزل

برای دریافت خدمات قالیشویی در پونک با کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در پونک تماس بگیرید. قالیشویی آریا غرب همواره در تلاش بوده تا رضایت همشهریان گرامی را جلب نماید. این مجموعه با دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات قالیشویی٬ شستشوی مبل٬ رفو و ترمیم فرش و … در تمام نقاط تهران می باشد.

نحوه شست و شوی فرش و انواع مبل در قالیشویی بلوار فردوس

یکی از مهم ترین خدماتی که قالیشویی در بلوار فردوس ارائه می دهد  شامل؛ شستن انواع مبلمان از جمله چرم، نیمه استیل، راحتی و… می باشد. این قالیشویی ها با کمک دستگاه‌ های پیشرفته به صورت کاملا تخصصی و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه شروع به شست و شوی فرش، موکت، ست خواب و… در کم ترین تایم کاری می پردازند. علاوه بر آن قالیشویی در بلوار فردوس می تواند لکه های سر سخت همانند؛ جوهر خودکار، ماژیک و… که بر روی فرش، موکت و یا مبل ایجاد شده را با مواد شوینده مخصوصی رفع کند.

روش شست و شوی فرش دستباف در قالیشویی بلوار فردوس

اگر شما از آن دسته اشخاصی هستید، که ساکن تهران می باشید، و برای شستن فرش به دنبال قالیشویی معتبر و مجاز که زیر نظر اتحادیه رسمی باشد هستید، ما به شما قالیشویی در بلوار فردوس را معرفی می کنیم. این قالیشویی به نحوه صحیح  به شست و شوی فرش ها با استفاده از مواد شوینده مارک دار می پردازد، تا طول عمر فرش ها طولانی شود.

ساعت کاری قالیشویی در بلوار فردوس

ساعت کار در قالیشویی بلوار فردوس طوری است، که حتی در ایام تعطیل هم آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. شما می توانید در هر ساعت از ایام هفته حتی در روز های تعطیل با قالیشویی در بلوار فردوس تماس بگیرید و تقاضای خدمات مورد نیاز را داشته باشید. کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده خدمات قالیشویی در تجریش با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی در تجریش با ما تماس بگیرید.

مراحل شست و شوی فرش در قالیشویی بلوار فردوس

تمام مراحل شستن مطابق با استاندارد های روز دنیا انجام می ‌شود، و همچنین فرش ها با بالا ترین کیفیت شست و شوی داده می شود. علاوه بر این تمامی خدماتی که در قالیشویی بلوار فردوس ارائه می شود، از بهترین تجهیزات و روش ها استفاده می کنند. در ادامه به مراحل شست و شوی فرش در قالیشویی بلوار فردوس می پردازیم.

  • رفع گرد و غبار توسط دستگاه های مدرن
  • آبکشی دقیق فرش
  • بررسی اطراف فرش و تشخیص میزان فرسودگی
  • خشک کردن فرش ها در کوتاه ترین زمان
  • شست و شوی فرش دستباف و ماشینی با دستگاه های روز دنیا

نحوه پاک کردن انواع روغن از سطح فرش

قالیشویی در بلوار فردوس علاوه بر رفع لکه ها می تواند لکه های به جا مانده روغن، را از سطوح فرش، موکت و مبلمان به آسانی پاک کند‌. در این بخش به بررسی مراحل رفع روغن می پردازیم؛

  • ابتدا خمیری از جوش شیرین و نشاسته ذرت، تهیه کنید سپس بر روی لکه قرار دهید.
  • این ترکیب، رطوبت ناشی از روغن را به خوبی جذب خود می کند.
  • سپس با پارچه های نرم، این ترکیب را بر روی فرش به آرامی بساید، تا به خوبی خورد الیاف فرش برود.
  • سعی کنید برای رفع لکه های کوچک از مسواک کوچک و برای لکه های بزرگ از مسواک بزرگ استفاده کنید، تا مواد به اطراف لکه بر خورد نکند.
  • اجازه دهید این ترکیب به مدت چند ساعت روی لکه فرش باقی بماند، سپس به پاک کردن آن اقدام کنید، در این صورت لکه روغن به طور کامل پاک می شود.

قالیشویی در قیطریه زیر نظر کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده خدمات شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت با دستگاه های تمام اتوماتیک با کیفیت بالا در منطقه قیطریه می باشد. در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در قیطریه با ما تماس بگیرید.

شست و شوی فرش در قالیشویی بلوار فردوس
شست و شوی فرش در قالیشویی بلوار فردوس

مزایای قالیشویی در بلوار فردوس

قالیشویی در بلوار فردوس، مزیت هایی دارد، که بهتر است قبل از تحویل فرش به مطالعه آن بپردازید.

وقت شناس بودن

یکی از مزیت های قالیشویی در بلوار فردوس آن است که مشتریان با هیچ گونه معطلی روبه رو نخواهند شد، زمانی که ثبت سفارش انجام می دهید، کارشناسان این مجموعه خیلی سریع در محل حاضر می شوند تا فرش ها را به کارگاه قالیشویی منتقل کنند. خدماتی که در قالیشویی بلوار فردوس ارائه می شود، بسیار منظم و در یک روال دقیق صورت می گیرد.

حمل فرش ها توسط ماشین های سرپوشیده قالیشویی

قالیشویی در بلوار فردوس، برای حمل و نقل فرش ها، از ماشین سر پوشیده استفاده می کند، اگر در فصل زمستان و پاییز قصد شستن فرش و موکت را دارید، در این باره نگران نباشید، زیرا سقف ماشین پوشیده است، برف و باران به فرش ها برخورد نمی کند. در پایان کار هم فرش را لول و کاور کرده، قبل از تاریخ تعیین شده درب منزل تحویل مشتری داده می شود. در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در منطقه ۲۲ با کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در منطقه ۲۲ تماس بگیرید. کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در منطقه ۲۲ تهران می باشد.

ترمیم و بازسازی انواع فرش ها

قالیشویی های موجود در محدوده بلوار فردوس، دارای کادری مخصوص برای ترمیم و مرمت کاری فرش دارند، به طوری اگر فرش دچار پارگی، سوختگی، کجی، خرابی ریشه و مشکلات دیگر باشد، به رفع آن می پردازد.

در این مطلب با قالیشویی در بلوار فردوس و مسائل مرتبط با آن آشنا شدید. فرش از جمله کالا هایی به شمار می رود، که نحوه نگهداری آن اهمیت بسیاری دارد و معمولا شست و شوی آن ها را باید به یکی از معتبر ترین قالی شویی ها در تهران بسپارید، که این قالیشویی جزء قالیشویی در بلوار فردوس نیست.

پاکسازی فرش از لکه های روغن در قالیشویی

قالیشویی بلوار فردوس ، فرش ها به ویژه فرش آشپزخانه یکی از مستعدترین گزینه هایی هستند که هر لحظه امکان دارد که روغن بر روی آن ریخته شود و باعث لکه دار شدن آن شود. البته برای شستشوی فرش های کثیف منزل خود میتوانید از خدمات شرکت قالیشویی در بلوار فردوس استفاده کنید. برای دریافت خدمات قالیشویی در یوسف آباد با کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در یوسف آباد در تماس باشید. کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی در یوسف آباد می باشد.

نحوه تمیز کردن لکه های قدیمی روغن از روی فرش

  • ابتدا محل آلوده را با جوش شیرین یا نشاسته ذرت بپوشانید.
  • در هنگام پاشیدن پودر انتخابی خود، لازم نیست نگران استفاده بیش از حد باشید.
  • هر دو جزء مواد ایمنی هستند که رطوبت ناشی از روغن را جذب می کنند.
  • در عین حال، آنها موادی ارزانی هستند و سمی نیستند که هر دو از مواد آلی ساخته شده اند.
  • سپس با استفاده از یک حوله محلی را که بر روی آن پورد مورد نظر را ریخته اید مالش دهید. نه خیلی سخت و نه خیلی نرم، شما با انجام این کار جوش شیرین را به الیاف فرش نفوذ داده اید.
  • برای از بین بردن لکه های کوچک از یک مسواک کوچک و برای از بین بردن لکه های بزرگ از یک مسواک بزرگ استفاده کنید.
  • جوش شیرین یا نشاسته ذرت را روی فرش می گذاریم تا سفت شود. در اینجا بسته به اندازه لکه دارد و میگذاریم که چند ساعت پودر موردنظر بر روی فرش بماند.

در ادامه کار باید :

  • می توان آن را یک شب رها کرد و روز دوم آن را با جاروبرقی تمییز کرد.
  • پس از اطمینان از جذب تمام لکه های روغن توسط پودر مورد نظر، باید محل مورد نظر را خوب جاروبرقی بکشید. مطمئن شوید که تمام پودر مکیده شده است. سپس قطرات کوچکی از مایع ظرفشویی را روی ناحیه روغنی کثیف بپاشید. بعد با برس تمیز کننده مالش دهید. دوباره مقدار مناسبی پودر را با توجه به اندازه لکه روی محل کثیف بریزید. بلافاصله محل را با یک اسفنج یا تکه پارچه تمیز پاک کنید.
  • در صورت تشکیل کف صابون روی فرش، نیازی به نگرانی نیست. فقط به شستشو ادامه دهید تا جایی که ممکن است اثری از مایع پاک کننده روی فرش نباشد. بگذارید فرش نسبتاً خشک شود.
  • به خاطر داشته باشید که هر چه مقدار مواد شوینده استفاده شده بیشتر باشد. فرآیند تمیز کردن بیشتر طول می کشد.
  • پس از خشک شدن، فرش را دوباره بررسی کنید و اگر لکه ها همچنان باقی مانده است همان مراحل قبلی را تکرار کنید.

قالیشویی در نیاوران یکی از مناطق زیر نظر کارخانه قالیشویی آریا غرب می باشد. در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در نیاوران با ما در ارتباط باشید. کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در نیاوران ارائه دهنده خدمات شستشوی انواع فرش و رفو قسمتهای پوسیده قالی و فرش پاره و بید زده می باشد.

استفاده از الکل برای پاک کردن لکه های قدیمی روغن از روی فرش

یکی دیگر از راه های کمک به تمیز کردن فرش ها از لکه های روغن قدیمی استفاده از الکل است.

  • مقدار کمی الکل مالشی را روی یک تکه پارچه تمیز یا مجموعه ای از دستمال کاغذی بریزید.
  • در هنگام اجرای این کار پنجره ها باید باز باشند چون الکل یک ماده سمی قابل اشتعال است.
  • از این رو، پوشیدن دستکش و احتیاط در هنگام استفاده از اصول ایمنی کار است.
  • با پارچه آغشته به الکل روی فرش فشار وارد کنید.
  • سپس می گذاریم فرش خشک شود، چون الکل یک ماده فرار است، به سرعت خشک می شود.
  • اگر لکه ها هنوز وجود دارند، باید اینکار چند بار تکرار کنید.
  • الکل مالشی یک حلال روغنی است که به حل شدن روغن ها و جداسازی آنها از پارچه فرش کمک می کند.
  • پس از اطمینان از خشک بودن فرش و اطمینان از پاک شدن کامل لکه روغن، ناحیه ای که باید تمیز شود را با آب کاملاً شسته شود. در اینجا هر گونه الکل اضافی از بین می رود و بوی آن کاهش می یابد.
  • پس از تمیز کردن نیازی به استفاده از خوشبو کننده هوا نیست، زیرا این کار فقط اوضاع را بدتر می کند. برای بهبود تهویه کافیست پنجره ها را باز کنید.
  • تمیز کردن فرش ها از لکه های روغنی قدیمی زمان بر است و ممکن است با همان مراحل کار بیش از یک بار روی لکه کار کنید اما در نهایت به نتیجه مطلوب خواهید رسید.
خدمات قالیشویی بلوار فردوس
قالیشویی بلوار فردوس

قالیشویی بلوار فردوس

اما اگر تمیز کردن لکه های قدیمی روغن از روی فرش با روش‌هایی که ذکر کردیم، تاثیر گذار نبود، می‌توانید از یکی از شرکت‌های نظافتی که خدمات قالیشویی همچون شرکت قالیشویی در بلوار فردوس، کمک بگیرید. شرکت قالیشویی سعادت آباد یک شرکت قالیشویی در تهران است که بدون نیاز به جابجایی در محل خود خدمات شستشوی فرش و مبل را ارائه می دهد.

شرکت قالیشویی ما از ابزار و وسایلی استفاده می کند که فرش ها را از هر گونه لکه های سخت قدیمی پاک میکند و باعث می شود که بوی نامطبوع در آنها ظاهر نشود. شستشوی فرش دستبافت توسط مجموعه قالیشویی آریا غرب قابل انجام می باشد. در صورت نیاز به خدمات شستشوی فرش دستبافت با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین و با کیفیت ترین قالیشویی در بلوار فردوس کدام قالیشویی می باشد؟

قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در بلوار فردوس آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی با ما تماس بگیرید.

قالیشویی در بلوار فردوس چه مزایایی دارد؟

وقت شناس بودن و حمل فرش ها توسط ماشین های سرپوشیده قالیشویی و … برای خواندن سایر مزایای قالیشویی در بلوار فردوس با ما همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ملیحه حسینی
ملیحه حسینی
5 ماه قبل

قالیشویی آریا غرب کارشان خوب است فقط حیف در منطقه پیروزی خدمات ندارن

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا