قالیشویی در اشرفی اصفهانی

قالیشویی در اشرفی اصفهانی

بهترین قالیشویی در اشرفی اصفهانی

در زمان های قدیم با آنکه هنوز زمستان تمام نشده بود و در بیرون از خانه نوک انگشتان دست و پاهایمان از سرما سرد و قرمز می شدند اما باز هم یکی از لذت هایمان شستن قالی با بزرگتر هایمان بود البته راستش را بخواهید ما قالی نمی شستیم بیشتر آب بازی می کردیم. در آن زمان نزدیک های عید پشت بام ها با فرش های زیبا و رنگارنگ تزیین می شدند و این خودش به ما نوید آمدن عید و عیدی را می داد.

آن وقت ها همه ی ما برای شستن فرش هایمان بسیار ذوق و شوق داشتیم اما اکنون دیگر خبری از شستن قالی بر روی بام ها نیست و کمتر کسی پیدا می شود که خودش قالی هایش را بشوید و همه برای شستن فرش هایشان از قالیشویی های اشرفی اصفهانی کمک می گیرند اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید ویژگی های یک قالیشویی خوب در اشرفی اصفهانی است ما در این صفحه از سایت آریا غرب به این پرسش که شاید برای شما هم پیش آمده باشد جواب می دهیم با ما همراه باشید.

ویژگی های قالیشویی در اشرفی اصفهانی

قالی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل خانه محسوب می شود که پاکیزگی آن برای همه ی ما از اهمیت بالایی برخوردار است . در زمان های قدیم شستن فرش ها با تی ها و وسیله های مختلف دیگر انجام می شد اما اکنون دستگاه های قالیشویی پیشرفته در اشرفی اصفهانی زحمت آن را می کشند .اول از همه بهترین زمان برای شستشوی فرش ها از آواخر اسفند تا اواخر شهریور است چرا که در این زمان خشک شدن فرش ها به خوبی انجام می شود و همچنین در صورت پهن بودن فرش جلوی خورشید به نحوی ضد عفونی می شود.

از نگرانی هایی که همه ی ما موقع تحویل فرش به قالیشویی در اشرفی اصفهانی دچار آن می شویم آسیب دیدن و پارگی فرش توسط قالیشویی های اشرفی اصفهانی است لازم است بدانید که در یک قالیشویی خوب در اشرفی اصفهانی تمام دستگاه ها استاندارد های لازم را دارد و بسیار کم پیش می آید که قالی توسط دستگاه های قالیشویی آسیب ببیند . مگر آنگه فرش از قبل پاره شده باشد که در این صورت باید به مسئولین قالیشویی اشرفی اصفهانی اطلاع دهید تا با بهترین روش ها و یا حتی اگر لازم باشد رفوگری و … به شستن فرش هایتان بپردازند.

یکی از مزیت های قالیشویی خوب تحویل سریع فرش به صاحب آن است از زمان تحویل فرش به مسئولان قالیشویی تا گرفتن آن نباید بیشتر از 48 ساعت طول بکشد . بعضی از مردم ندادن فرش هایشان به قالیشویی را شرعی نبودن آب می دانند اما باید بدانید آبی که برای شستن قالی ها استفاده می شود از چاه بیرون کشیده می شود و علاوه بر پاکیزه بودن آن ، کاملا حلال است پس با خیال راحت فرش هایتان را به یک قالیشویی خوب در اشرفی اصفهانی بسپارید.

در یک قالیشویی خوب فرش های دستباف مانند ماشینی شسته نمی شوند چرا که فرش های دستباف نسبت به ماشینی ها حساس تر هستند و علاوه بر آن رنگ پس می دهند به همین خاطر با احتیاط بیشتری شسته می شوند . توجه داشته باشید که در هر صورت شستن زیاد قالی اصلا کار درستی نیست چرا که باعث کاهش طول عمر و زیبایی آن می شود توصیه ی ما به شما این است که اگر بر روی فرشتان چیزی ریخته شد سعی کنید قبل از آنکه لکه شود آن را با دستمال خیس تمیز کنید . هرگز از نوشابه ، آب گاز دار ،  سرکه و … برای پاک کردن فرشتان استفاده نکنید. 

قالیشویی در فرمانیه زیر نظر کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی و رفوگری در منطقه فرمانیه می باشد. در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در فرمانیه با کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در فرمانیه تماس بگیرید. این مجموعه با دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات قالیشویی٬ شستشوی مبل٬ رفو و ترمیم فرش می باشد.

خدمات قالیشویی در اشرفی اصفهانی

همانطور که در قبل هم گفتیم شستن زیاد فرش زیاد راه درستی نیست پس بر روی شستن مکرر فرش هایتان زیاد اصرار نداشته باشید اما اگر قصد دارید فرش هایتان را بشویید توصیه ی ما همان روش قدیمی است در صورتی که وقت یا توانایی این کار را ندارید حتما از قالیشویی استفاده کنید که مورد تایید اتحادیه صنف قالیشویی باشد.

هر نوع فرشی که دارید کمتر شستن آن باعث افزایش طول عمر آن می شود اما اگر فرشتان نیاز به شستن داشت بهترین ویژگی که قالیشویی مورد نظرتان باید داشته باشد توجه به نوع و جنس فرش است همانطور که در قبل هم گفته شد فرش های دستباف بسیار حساس هستند و نباید مانند فرش های ماشینی شسته شوند.

برای دریافت خدمات قالیشویی در نیاوران با کارخانه قالیشویی آریا غرب تماس بگیرید. کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در نیاوران ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در نیاوران می باشد. شستشوی انواع مبل با بالاترین کیفیت در کارخانه قالیشویی آریا غرب قابل انجام می باشد.

 قیمت قالیشویی در اشرفی اصفهانی

شستن هر گونه فرش ، تابلوو فرش و موکت و … بر اساس متر مربع می باشد که قیمت هر متر مربع را اتحادیه فرش تعیین می کند . اما برخی به صورت توافقی کار می کنند این مورد بیشتر برای فرش های دستباف یا آسیب دیده اتفاق می افتد چرا اینگونه فرش ها نسبت به دیگر قالی ها وقت بیشتری برای شستشو می گیرند علاوه بر این فرش های پاره نیاز به رفوگری و … دارد به همین خاطر افزایش قیمت شستشو در این قالی ها طبیعی است. در زیر چند نمونه از مواردی که بر روی هزینه ی شستشو تاثیر گذار است را آورده ایم :

  • نوع پودری یا شامپویی که با آن فرش را می شویند.
  • جنس فرش
  • چگونگی شستن فرش . معمولا با دست شسته شوند هزینه ی کمتری دارد تا با دستگاه های پیشرفته .
  • کارهای اضافی از جمله رفوگری و …
قیمت قالیشویی در اشرفی اصفهانی
قیمت قالیشویی در اشرفی اصفهانی

انتخاب قالیشویی خوب در اشرفی اصفهانی

اتحادیه قالیشویی مشخص می کند کدام قالیشویی خوب است . سعی کنید قبل از شستن فرش هایتان از طریق اینترنت به وب سایت اتحادیه قالیشویان سری بزنید و از بین لیستی که به نمایش می گذارد قالیشویی را که بیشترین امتیاز دارد انتخاب کنید . علاوه بر آن قالیشویی مورد انتخاب شما بهتر است ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • تجهیزات پیشرفته و سالم
  • حضور کارشناس فرش برای انتخاب نوع شوینده < در این صورت آسیبی به بافت فرشتان زده نمی شود .
  • خشک کردن طبیعی و اصولی فرش
  • فاکتور های لازم برای دریافت فرش از مهم ترین ویژگی یک قالیشویی مورد اعتماد است .

در قالیشویی اشرفی اصفهانی شستن هر گونه فرش های ماشینی ابریشم ، بلژکی ، طرح بلژکی ، فرش های دستباف و گل ابریشم ها با بهترین روش ها به شستشو ی فرش هایتان با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد . همچنین در این قالیشویی تمام خدمات رفوگری ، لک و رنگ برداری ، ریشه کشی ، شیرازه دوزی ، خشک کردن انواع مبل ، فرش ، موکت و بسیاری از خدمات دیگر انجام می شود .

اگر قصد شستن فرش هایتان را توسط قالیشویی در صادقیه دارید باید بدانید که ویژگی های یک قالیشویی خوب چه مواردی هستند. فرش یکی از اصلی ترین المان خانه هر ایرانی است. فرش ها یکی از ابزارهای نفیس و مجلل برای پوشاندن کفپوش هستند که تاثیر بسزایی بر روی زیبایی خانه می گذارند. ولی فرش ها در طول مدت بر اثر گرد و غبار و یا راه رفتن دچار آلودگی می شوند.

در صورتی که به تمیزی فرش ها اهمیت داده نشود، آلودگی ها در حین حرکت به سایر قسمت های خانه منتقل می شود. شستشوی قالیشویی در شعبه اشرفی اصفهانی یکی از خدماتی است که قالیشویی آریا غرب با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. این قالیشویی فرش و قالی های شما را از درب منزل تحویل گرفته و پس از شیته به شما تحویل می دهد. جهت دریافت خدمات قالیشویی در ولنجک با کارخانه قالیشویی آریا غرب در تماس باشید. کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده خدمات قالیشویی در ولنجک با قیمت مناسب می باشد.

انواع روش های قالیشویی در اشرفی اصفهانی

پیش از این که قالی و فرش های خود را به قالیشویی های اشرفی اصفهانی بسپارید باید اطلاعاتی در خصوص خدمات قالیشویی ها و روش های شستشوی آن ها داشته باشید. قالی شویی ها به سه روش سنتی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فرش ها را می شوند. در زیر این سه روش شستشوی فرش را خلاصه وار به شما توصیح می دهیم:

قالیشویی دستی

در روش قالیشویی دستی تمامی فرایند شستشو و آبکشی به صورت دستی و با استفاده از فرچه و پارو صورت می گیرد. شستشوی دستی یکی از روش های شستشوی قدیمی بسیار معروف است و کمترین آسیب را به فرش وارد می کند به همین از این روش شستشو برای فرش های حساس از جمله فرش های ابریشمی استفاده می کنند.

قالیشویی نیمه اتوماتیک

قالیشویی نیمه اتوماتیک نیز همانند روش دستی با استفاده از فرچه و پارو انجام می پذیرد. با این تفاوت که ابزارهای موجود در این روش اتوماتیک هستند و نیازی به فشار دست نیست. در انتها نیز فرش با استفاده از پاروهای اتوماتیک آبکشی شده و در سالن های بهداشتی خشک می شود.

قالیشویی اتوماتیک

این روش قالیشویی یکی از سریع ترین روش شستشوی فرش و قالی به شمار می رود. هیچ گونه دخالت دستی در این روش وجود ندارد و تمامی فرایند شستشو در دستگاه های مدرن صورت می گیرد. در روش قالیشویی اتوماتیک در اشرفی اصفهانی تمامی لکه ها و آلودگی ها از سطح فرش شما برداشته می شود و شما فرشی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی را تحویل خواهید گرفت.

برای دریافت خدمات قالیشویی در کن با کارخانه قالیشویی آریا غرب در تماس باشید. کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده خدمات قالیشویی به صورت تخصصی در کن می باشد. در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در کن با کارخانه قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در کن تماس بگیرید.

خدمات قالیشویی اشرفی اصفهانی
خدمات قالیشویی اشرفی اصفهانی

کدام روش برای شستشوی فرش ها بهتر است؟

قالیشویی در اشرف اصفهانی ابتدا فرش شما را مورد بررسی قرار می دهد و بر اساس جنس، نوع فرش، میزان تراکم و … مناسب ترین روش را انتخاب می کند. برای فرش های ماشینی بهترین روش شستشوی اتوماتیک است. با این وجود نیازی به هیچ گونه نگرانی نیست زیرا قالیشویی آریا غرب همواره بهترین روش را برای قالی های شما انتخاب می کند تا به فرش شما هیچ آسیبی وارد نشود.

شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی اشرفی اصفهانی

شستن فرش های دستبافت حساسیت بسیار بالایی دارد. قالیشویی آریا غرب با سال ها تجربه و تخصص خود در زمینه شستشوی فرش دستبافت به بهترین روش ممکن فرش های شما را می شوید. کثیف بودن فرش های دستبافت به تار و پود آن ها آسیب وارد می کند. بنابراین شما با سپردن فرش های دستبافت خود به قالیشویی در اشرفی اصفهانی می توانید سلامت و کیفیت را به فرش های دستبافت و ارزشمند خود باز گردانید. کارخانه قالیشویی آریا غرب ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی در گیشا با بهترین کیفیت می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی در گیشا با ما تماس بگیرید.

قالیشویی در اشرفی اصفهانی

قالیشویی ها تعرفه های خاصی را برای خود در نظر دارند. هزینه شستشوی فرش ها به مواردی از جمله جنس فرش، نوع آن، میزان آلودگی و … تعیین می کنند. تمامی این موارد بر اساس متراژ فرش محاسبه می گردد. قالیشویی آریا غرب با وجود تجهیزات فراوان و سالن کاملا بهداشتی و مدرن، نهایت سعی خود را می کند که با کاهش سود خود در هزینه های مشتریان صرفه جویی کند.

بنابراین شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت قیمت قالیشویی در اشرفی اصفهانی را استعلام نمایید. جهت دریافت خدمات قالیشویی در صادقیه با کارخانه قالیشویی آریا غرب در تماس باشید. کارخانه قالیشویی آریا غرب در منطقه صادقیه خدمات رسانی دارد. برای دریافت خدمات قالیشویی در صادقیه با ما در تماس باشید.

خدمات رفوگری در قالیشویی اشرفی اصفهانی

فرش ها ممکن است بر اثر عوامل مختلفی از جمله سوختگی، حرارت قابلمه، ریختن چسب و یا شمع و … آسیب ببیند. در این صورت فرش های شما نمای خود را از دست می دهند. رفوگران آریا غرب با علم و تخصصی که در زمینه رفوگری دارند، فرش های شما را ترمیم کرده و مانند روز اول به شما تحویل می دهند. در رفوگری این قالیشویی از بهترین و عالی ترین جنس نخ استفاده می شود و شما دیگر شاهد خراب شدن این بخش از فرش نخواهید بود.

آیا می توان با شامپو فرش قالی و فرش ها را تمیز کرد؟

شامپو فرش روشی برای تمیز کردن آلودگی های سطحی فرش است و نمی تواند آلودگی های عمقی را تمیز کند. بنابراین توصیه می کنیم که برای تمیز کردن فرش ها آن ها را به صورت کامل بشویید. همچنین شامپو فرش آلودگی های سطحی فرش را در لابلای تار و پود فرش مخفی می کند و بدین طریق باعث افزایش آلودگی فرش می شود.

چرا قالیشویی آریا غرب را انتخاب کنیم؟

شاید در اطراف شما قالیشویی های متعددی وجود داشته باشد که با هزینه کمتری فرش و قالی های شما را می شوید. حال این سوال پیش می آید که چرا باید قالیشویی آریا غرب را برای شستن فرش ها انتخاب کنیم. در زیر دلایل انتخاب این قالیشویی را عنوان خواهیم کرد:

  • قالیشویی آریا غرب تمامی لکه ها و آلودگی ها را از روی فرش شما پاک می کند و فرش هایی تمیز و عاری از هر گونه لک را به شما تحویل می دهد.
  • این قالیشویی کیفیت و سلامت فرش های شما را تضمین می کند و در حین شستشو فرش های شما هیچ گونه آسیبی نخواهند دید.
  • این قالیشویی از شوینده های ملایم و دستی استفاده می کند تا نرمی و لطافت فرش های شما حفظ شود.
  • مصرف آب در این قالیشویی در سطح بسیار پایینی قرار دارد.
  • هزینه دریافتی قالیشویی آریا غرب نسبت به رقبای خود بسیار پایین تر است.
  • قالیشویی آریا غرب نهایتا فرش های شما را پس از دو روز کاری به شما تحویل خواهند داد.
  • پرسنل این قالیشویی دارای رفتاری بسیار صمیمی و حرفه ای هستند و شما می توانید سوالات خود را مطرح کنید.
  • در صورتی که شما نیز به دنبال قالیشویی در اشرفی اصفهانی هستید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در این مقاله از سایت آریا غرب به بررسی ویژگی های یک قالیشویی خوب پرداختیم امیدواریم از آن استفاده کرده باشید . شستشوی فرش های ماشینی توسط کارخانه قالیشویی آریا غرب قابل انجام می باشد برای دریافت خدمات شستشوی انواع فرش ماشینی با ما تماس بگیرید.

قالیشویی در اشرفی اصفهانی از چه روش هایی برای شستشو فرش استفاده می کند؟

قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در اشرفی اصفهانی از روش های قالیشویی دستی و قالیشویی نیمه اتوماتیک و قالیشویی اتوماتیک برای شستشو فرش استفاده می کند.

آیا قالیشویی در اشرفی اصفهانی خدمات رفوگری را انجام می دهد؟

بله رفوگران قالیشویی در اشرفی اصفهانی با علم و تخصصی که در زمینه رفوگری دارند، فرش های شما را ترمیم کرده و مانند روز اول به شما تحویل می دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جعفرزاده
جعفرزاده
6 ماه قبل

شستشوی تابلو فرش و 3 تخته فرش ماشینی برای من انجام دادن.راضی هستم. تشکر

حمید اسدی
حمید اسدی
6 ماه قبل

قالیشویی آریاغرب من همیشه از کارشان راضی بودم خیلی خوش قول هستند به موقع تحویل میدهند

اهورا خلج
اهورا خلج
4 ماه قبل

شستشوی مبل آیا در یک روز انجام می شود؟

متین زارع نژاد
متین زارع نژاد
4 ماه قبل

لطفا در شرق تهران هم خدمات ارائه دهید.

رضا بهادری
رضا بهادری
3 ماه قبل

قالیشویی آریا غرب بهترین قالیشویی در غرب تهرانه

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا